BelandaJembatan naik hidraulik bergerakAnalisis penyebab keretakan

masa pelepasan:2024-01-20 15:43:57 Pengguna pos:258HP138990173 Paparan halaman:228

Petua teras:Belanda,Rancangannya biasanya dijandardizasi sepenuhnya sejak rancangan struktur bangunan.Jembatan pengangkutan sudah merupakan

Rancangannya biasanya dijandardizasi sepenuhnya sejak rancangan struktur bangunan.

Jembatan pengangkutan sudah merupakan bentuk struktur yang sangat kelihatan di lokasi logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, dan platform operasi pemuatan dan muatan untuk perusahaan untuk dengan cepat dan selamat mengubah produk dan barang. Adakah anda tahu klasifikasinya? Adakah anda tahu penggunaan relatif? Kalau awak tak faham, mari tengok!

BelandaIa diperlukan untuk mengakui bahawa tiada objek lain dalam julat penggantian dan penggantian yang boleh menghalanginya. Loading and unloading channels are used to prevent the shipment of excessively long and dangerous items, such as flammable and explosive materials

Akhir depan jambatan naik dipenuhi dengan mekanisme roda universal berjalan dan mekanisme traksi,Belanda10 ton jambatan naik bimbit, yang membuat pergerakan jambatan naik sangat selesa; The main beam adopts national standard high-strength # steel,BelandaRampa Lantai Mudah, dengan kapasitas sokongan kuat dan paksi stabil dan kekal; Paksi depan mengadopsi rancangan terintegrasi; Dek jambatan disediakan dengan mata anti slip, membuat jambatan boarding dan trak sentiasa ketat.

Periksa dan gantikan minyak pengurang mesin traksi secara biasa.


BelandaJembatan naik hidraulik bergerakAnalisis penyebab keretakan



Menggunakan pam hidraulik yang beroperasi dengan tangan sebagai sumber kuasa (penyesuaian tinggi jambatan papan boleh dicapai tanpa perlukan bekalan kuasa luaran).

Ia diperlukan untuk melakukan penyelamatan semasa menggantung atau naik jembatan untuk menyokong saluran operasi platform angkat, untuk mencegah platform angkat tiba-tiba jatuh dan menyebabkan kemalangan yang tidak perlu. Untuk memastikan bahawa peralatan hidraulik boleh mencapai kapasitas produksi yang ditetapkan sebelumnya dan mencapai fungsi keterampilan yang stabil dan boleh dipercayai diperlukan untuk mencapai operasi yang berpengetahuan, penyesuaian yang masuk akal, penyelenggaran yang berhati-hati, dan rancangan penyelenggaran peralatan hidraulik. There are the following requirements for the use of hydraulic equipment: adjust the operating pressure and speed of the hydraulic system reasonably according to planning rules and operational requirements. Selepas menyesuaikan valv tekanan dan valv kawalan kelajuan kepada nilai yang diperlukan, skru penyesuaian patut ketat dengan mudah untuk mencegah melepaskan. Untuk komponen dengan komponen mengunci, pengendali pengkondisi patut dikunci selepas pengkondisi.

Pada dasarnya tiada masalah kualiti dengan komponen elektrik, seperti orang dan Deli

Sampling inspectionMasalah penyegelan kerosakan cincin adalah biasa dalam hampir semua sistem hidraulik, seperti silinder minyak. Ia mungkin disebabkan kualiti buruk cincin penyegelan sendiri, pemampatan tidak cukup cincin penyegelan, dll. Apabila cincin penyegelan ditangkap dan turun untuk masa yang lama, ia menyebabkan berbagai darjah pakaian dan air mata pada cincin penyegelan. Ini adalah sebab biasa, yang menyebabkan ruang dalam prestasi penyegelan cincin penyegelan, yang menyebabkan bocor minyak. Pada masa ini, hanya cincin penyegelan yang rosak perlu ditemui, Hanya menggantikannya dengan yang baru.

Pada dasarnya tiada masalah kualiti dengan komponen elektrik, seperti orang dan Deli

Tidak memahami syarat operasi paksi. Jika and a memahami beberapa prinsip dasar dan tiga elemen yang membawa kepada kejayaan, anda boleh memastikan bahawa anda dalam bentuk kerja yang baik untuk masa yang lama. Pemeriksaan sebelum menggunakan jambatan paparan bimbit: Semak jika valv pembuatan minyak ketat. Guna jambatan paparan bimbit: Guna pompa tangan untuk meningkatkan jambatan paparan ke kedudukan dan tinggi yang diperlukan; Place the tongue plate on the box and connect the safety chain to the box; Letakkan topeng roda dalam kedudukan yang sesuai di sebelah ban; Lepaskan valv pembuatan minyak manual untuk membuat silinder minyak dan roda dalam keadaan semulajadi, membuat mereka dalam keadaan tenang; Selepas persiapan di atas selesai memuatkan dan membuka boleh bermula; Jaga-jaga untuk operasi: Simpan silinder minyak dalam keadaan tenang semasa digunakan; Kedua-dua angkatan elektrik dan manual mesti matikan suis pompa manual.


BelandaJembatan naik hidraulik bergerakAnalisis penyebab keretakan



Tidak memahami syarat operasi paksi. Jika and a memahami beberapa prinsip dasar dan tiga elemen yang membawa kepada kejayaan, anda boleh memastikan bahawa anda dalam bentuk kerja yang baik untuk masa yang lama. Pemeriksaan sebelum menggunakan jambatan paparan bimbit: Semak jika valv pembuatan minyak ketat. Guna jambatan paparan bimbit: Guna pompa tangan untuk meningkatkan jambatan paparan ke kedudukan dan tinggi yang diperlukan; Place the tongue plate on the box and connect the safety chain to the box; Letakkan topeng roda dalam kedudukan yang sesuai di sebelah ban; Lepaskan valv pembuatan minyak manual untuk membuat silinder minyak dan roda dalam keadaan semulajadi, membuat mereka dalam keadaan tenang; Selepas persiapan di atas selesai, memuatkan dan membuka boleh bermula; Jaga-jaga untuk operasi: Simpan silinder minyak dalam keadaan tenang semasa digunakan; Kedua-dua angkatan elektrik dan manual mesti matikan suis pompa manual.

Pengurusan kualiti JumlahKekuatan bolt; Periksa sistem hidraulik; Periksa keadaan ban, paksi, maka hendaklah kamu beralasan. Untuk orang-orang yang tidak dapat diperlakukan, laporkan kepada pasukan mekanik dan elektrik untuk perbaikan,BelandaJembatan penerbangan tetap hidraulik, dan gunakan industri jambatan naik. Jika tidak, industri jambatan naik dilarang menggunakan sokongan anti slip pada hujung dua roda jambatan naik untuk menghalang jambatan naik bergerak; Jembatan penerbangan sedikit lebih tinggi dari platform bawah kenderaan disebabkan pergerakan manual hidraulik. Kembalikan kenderaan ke jambatan naik, yang dianggap sebagai jambatan naik langsung, sehingga ruang sambungan di kepala jambatan naik boleh ditempatkan di platform bawah kenderaan, dan kemudian brek. Brek hidraulik digunakan untuk menekan jambatan papan ke atas platform bawah kenderaan. Jika jambatan pengangkutan tidak bersandar di bawah bagasi, ia boleh dibuat dari plat besi yang tidak stainless. Masukkan besi di jambatan papan langsung ke dalam klip dan selamatkannya.

Pasang rok kaki anti berguling di kedua-dua sisi untuk mencegah cedera kecelakaan pada platform kaki.

Akhir: Jembatan naik: Oleh itu, forklift dan trak tersedia di atas kapal untuk memuatkan dan memuatkan mudah. Akhir pertama dan terakhir jambatan naik: jambatan di akhir kenderaan yang mendaki ke atas, iaitu, akhir kereta yang menyambung; ekornya merujuk ke hujung tanah di mana jambatan naik telah dibuang.

BelandaPastikan trak berhenti tepat di ujung depan jambatan boarding tetap dan menggunakan brek tangan untuk mengendalikan jambatan boarding hidraulik tetap.

Press the start button, and the fixed hydraulic boarding bridge will automatically rise. Apabila ia mencapai kedudukan tinggi, panel depan akan terbuka sepenuhnya.

Panjang rantai boleh ditetapkan boleh berhubung dengan trak membuat jambatan boarding dan trak sentiasa ketat.


Hak cipta dan notis:
1. BelandaJembatan naik hidraulik bergerakAnalisis penyebab keretakan yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat BelandaJembatan naik hidraulik bergerakAnalisis penyebab keretakan, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan BelandaJembatan naik hidraulik bergerakAnalisis penyebab keretakan adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian BelandaJembatan naik hidraulik bergerakAnalisis penyebab keretakan mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Belandamengesyorkanberita
BelandaBerita terkini